پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
10844
-
الف
+

"علی صادقی" از کجا شروع کرد؟

به بهانه پخش سریال «دردسر والدین»، نگاهی به فعالیت هنری "علی صادقی" خواهیم داشت.

به بهانه پخش سریال «دردسر والدین»، نگاهی به فعالیت هنری "علی صادقی" خواهیم داشت.

به گزارش آی‌فیلم، "علی صادقی" بازیگر خوب کشورمان فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۰ زمانی که ۱۱ سال سن داشت، آغاز کرد. این بازیگر توسط "امیر سماواتی" برای بازی در مجموعه تلویزیونی "آفتاب عالم تاب" انتخاب شد و به طور اتفاقی وارد حرفه بازیگری شد.

پس از آن با نقش آفرینی در سریال «بهترین تابستان من» اثر علی بهادر فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد. سپس در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در سریال پر مخاطب «دردسر والدین» ساخته مسعود نوابی چهره‌اش شناخته شد و توانست در عرصه بازیگری دیده شود.

علی صادقی که در سریال‌های طنز چهره‌اش شهرت بسیار دارد، در مجموعه‌های تلویزیونی پرمخاطبی از جمله «پشت کنکوری‌ها»، «کوچه اقاقیا»، «متهم گریخت»، «قرارگاه مسکونی» و «سه در چهار» حضور داشت، اما خودش از میان کارهایی که انجام داده سریال «کوچه اقاقیا» را بیشتر دوست دارد.

سریال «بهترین تابستان من» با نگاهی طنز به مقوله جنگ ایران و عراق با بازی علی صادقی (با دوبله افشین زی‌نوری) آغاز شهرت وی بود که چند سال بعد و در همکاری با رضا عطاران در سریال‌های «خانه به دوش»  و «بزنگاه» به اوج رسید.

همچنین صادقی پس از مدتی دوری از تلویزیون و بازی در فیلم‌های سینمایی «معراجی‌ها»، «50 کیلو آلبالو»، «وای آمپول»، «داش آکل» و ...، دوباره با سریال «تعطیلات رویایی» به کارگردانی "علیرضا امینی"و «نون.خ» ساخته "سعید آقاخانی" به تلویزیون بازگشت.

بیشتر بخوانید

خلاصه داستان سریال «دردسروالدین»

«دردسر والدین» بزودی از آی‌فیلم+آنونس

سکانسی از قسمت اول «دردسر والدین»

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر